30 Mart 2008 Pazar

SONUNDA NİHAYET...


Bir blog sahibi olmak ne kadar zor bir şeymiş anlatamam. İlk yazımı yazdım. Sevgili arkadaşlarımdan gayet iyi tepkiler aldım. Bu arada İçimdeki Ayı ile tanışma fırsatı buldum. Benim için hoş bir sürpriz oldu. Asıl ilginci uzun süredir görüştüğüm bir arkadaşımın DİAGONAL olarak blog alaminde yer alması, zaten İçimdeki Ayı ile tanışmama o vesile oldu.

Cahillik gerçekten kötü bir şeymiş bu arada bunu tekrar idrak etmez zorunda kaldım. Bloguma bir türlü girip yazı yazamıyordum bugüne kadar. Yanlış bir şeyler yapıyordum sürekli. Neyse ki Diagonal ve İçimdeki Ayı'nın yardımları sayesinde sorunu çözdüm.

İnsan bilmeyince cidden bazen aptalca şeyler yapıyor. Ben de çok yaptım...
Umarım bir daha bu kadar uzun süre yazmamazlık etmem. Çünkü garip bir şey bu... İnsanın bloguna karşı garip bir sorumluluğu oluşuyor. Büyütmen gerek bir varlık var önünde, senin yarattığın, senin can verdiğin, güdük kalmasını istemediğin...
DeliAyı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

zamanı evvel içimdeki ayı ile ilk sanal tanışmamızda onada söylemiştim yeni doğmuş baby bear ın gün be gün büyüyecek gelişecek ...
ilk başladığımda benimde bilmediğim bir sürü şey vardı zamanla blog a olan ilgim arttıkça aslında öğrenilmeyecek şeyler olmadığını fark ettim sende edeceksin eminim ...
kontrollu bir gidişat herzaman için iyidir ve senin bu kontrolü yitirmeyeceğini düşünüyorum....


blog dünyasına aramıza hoş geldin deliayi
içinde birekenleri kusarak ta olsa bizimle paylaştığın için sağol ve bu paylaşımların devamı için yüreğinle kal.......