31 Mayıs 2008 Cumartesi

PAŞAM AÇILDI... VALLA


Bundan bir süre önce Paşam birahanesinin tekrar açıldığına dair bir duyuru yapmıştım. Maalesef araya bir sürü şey girmiş ve açılamamıştı o tarihte. Ama dün gece nihayet açıldı. Bütün ayı ve ayı severlere ayrıyetten sadece eğlenmek isteyenlere hayırlı olsun. Paşamın kapalı olduğu süre içerisinde nelere ve nerelere mecbur kaldığımızı bilseniz, ağlardınız.

Eskiden olsa güle oynaya gideceğimiz Roombar adında gerçek anlamıyla pavyondan bozma bir mekan açıldı bu boşluktan yararlanarak, duvarlar bordo kadife kumaşla kaplı. Çok gitmedik ama arkadaşlarla ne zaman gitsek aynı korkuyu yaşadık; kapıdan her an Uğur Dündar'ın içeri fırlayıp, arkada ağlak bir fon müziğiyle "İşte sayın seyircilerim, düşüşün sonu yok mu diye soruyorsanız, cevabı yok. Burası düşüşün son noktası. Türk eşcinsellerinin düştüğü bu acıklı durumu görün ve bundan kendinize ve sevdiklerinize ders çıkartın. Yetkililerden en kısa sürede bu insanlıkdışı durumu düzeltmelerini ve ayrıyetten aynı yetkililerden toplumumuzun yapı taşlarından biri olan Ayılarımızın daha rahat eğlenip şarkılar söyleyebileceği, her türlü ihtiyaçlarını giderebilecekleri bir yaşama alanını ivedikle kurmalarını istiyoruz" diyen ve arkada ben dahil umutsuz ve ağlak ifadeleriyle bizlerin görüntüleri... Dın dı dın dıı dın, dın dıı dın dıııı dın dın...

Neyse o günler sona erdi. Barış, Tekyön'ün eski işletmecisi açtı Paşam'ı. İyi de oldu. Kendisi herkes tarafından sevilen güvenilen bir arkadaşımız her açıdan desteklenmeye layık. Çok fazla bir değişikliğe gerek olmamasına rağmen, ciddi bir miktar para yatırdı oraya. Dekorasyonu falan değiştirdi, süper olmuş. Ellerine sağlık.

**********

Bu arada merak edenler olacaktır. Depresyon dönemi bitti bitecek. Bir kaç kez daha ıkınmam gerekiyor.

Annemin sol gözü çok şükür ışığı ve dolayısıyla renkleri tekrar algılamaya başladı, tedavi görüyor.

Sevgülümle ben en geç çarşamba günü vize onayı alıp alamayacağımızı öğreneceğiz. Gidemezsek de çok üzüleceğimizi düşünmüyorum, hayal kırıklığı mutlaka olacaktır ama çabuk atlatırız gibime geliyor.

Etrafımda daha az sorunlar yaşanıyor beni etkileyen, yani ayrılma yok, gerginlikler yok, kavgalar yok, dedikodu yok... Ohhhhhhhhh ne güzel hayat.

Bir taraftan tatil heyecanı başladı. Sevgilimle Temmuz'da Kuşadası'na gideceğiz. İlk kez birlikte tatil yapacağız. O şimdiden mayo falan alıyor. Sekiz mayomuz oldu. Lazımsa verebilirim çekinmeyin mesaj atın

Son olarak da bugünlerde bir reklam spotu beni mest ediyor. Mutlaka sizin de dikkatinizi çekmiştir: HER GÜN YİYORUM KENDİME GELİYORUM. Markanın ismi de ilginç Activya... Laçonya gibi. Komik...

Hiç yorum yok: